- Ελληνικά
-
Χρηματοδότηση Αυτοκινήτου
- Επισκόπηση
- Αγορά Καινούριου Αυτοκινήτου με Χρηματοδότηση
- Αγορά Μεταχειρισμένου Αυτοκινήτου με Χρηματοδότηση
- Προστασία Δανείου
- Απαραίτητα Έγγραφα
- Auto Credit
- Classic Credit
- Leasing Αυτοκινήτου
- Ασφάλειες Αυτοκινήτων
- Αγορά Μεταχειρισμένου Οχήματος
- Συχνές Ερωτήσεις
- Προσφορές Leasing
- Customer Happiness Index | Trusted Shops
- Electric Mobility
- Whistleblower System
- 50 Years Of Golf
- VWFS Hellas - Ηλεκτρονική εξόφληση τιμολογίων
- Volkswagen Bank - Financial Services
- Volkswagen Bank - Financial Services
- Contact Forms
Είμαστε εδώ για να απαντήσουμε σε όλες σας τις ερωτήσεις.
Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στα χρηματοδοτικά προϊόντα της VOLKSWAGEN BANK;
Για την κατάρτιση προσφοράς θα χρειαστεί να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο διανομέα του δικτύου μας. Επιπλέον για τη διαδικασία αξιολόγησης, το αίτημα σας αποστέλλεται μέσω αντιπροσώπου του δικτύου μας.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αξιολόγηση του αιτήματος σας είναι:
· H ταυτότητα σας
· Tο πρόσφατο εκκαθαριστικό σας σημείωμα
· Mία πρόσφατη απόδειξη μισθοδοσίας σας ή περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ τελευταίου έτους και
· Ένας πρόσφατος λογαριασμός σταθερής τηλεφωνίας.
Μπορώ να χρηματοδοτηθώ καταναλωτικό δάνειο για προσωπική χρήση;
Η Volkswagen Bank προσφέρει χρηματοδοτικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες μόνο στο χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.
Έχω προβεί σε αίτηση χρηματοδότησης για αγορά οχήματος, πότε θα μάθω εάν εγκρίθηκε το δάνειό μου;
Η αντιπροσωπεία μέσω της οποίας αιτηθήκατε το δάνειό σας θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη της αξιολόγησης του αιτήματός σας.
Τι είναι το Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης (ΣΕΠΠΕ);
Το ΣΕΠΠΕ μίας πίστωσης είναι το ποσοστό που σε ετήσια βάση εξισώνει τις παρούσες αξίες του συνόλου των υποχρεώσεων (δανείων, εξοφλήσεων και επιβαρύνσεων) μελλοντικών ή τρεχουσών, που έχουν αναληφθεί από τον πιστωτικό φορέα και τον πιστοδοτούμενο καταναλωτή.
Πως μπορώ να ενημερωθώ για θέματα καθυστέρησης πληρωμής του δανείου;
Πώς μπορώ να βρω τον νέο RF κωδικό πληρωμής του δανείου μου;
Για να βρείτε τον νέο RF κωδικό πληρωμής του δανείου σας, παρακαλούμε πλοηγηθείτε στην ακόλουθη διεύθυνση όπου μπορείτε να κάνετε αναζήτηση του RF κωδικού πληρωμής με τη χρήση του ΑΦΜ σας και είτε του κωδικού σύμβασης είτε του κωδικού δανείου.
Πώς μπορώ να λάβω ένα αντίγραφο της σύμβασής μου;
Για να λάβετε αντίγραφο της σύμβασης χρηματοδότησής σας, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας. Ένα αντίγραφο θα σας αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Πώς μπορώ να λάβω αντίγραφο του Συνολικού Προγράμματος Αποπληρωμής του Δανείου μου;
Για να λάβετε αντίγραφο του Συνολικού Προγράμματος Αποπληρωμής του Δανείου σας, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας .Ένα αντίγραφο θα σας αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 2 εργάσιμων ημερών.
Μπορώ να εξοφλήσω πρόωρα το σύνολο ή μέρος του δανείου μου;
Η Volkswagen Bank σας δίνει τη δυνατότητα να αποπληρώσετε το δάνειό σας ανά πάσα στιγμή, είτε ολικά (πλήρης εξόφληση) είτε κατά ένα μέρος (μερική εξόφληση).Με αυτόν τον τρόπο, κερδίζετε μελλοντικούς τόκους αφού μειώνεται το οφειλόμενο ποσό ή η διάρκεια χρηματοδότησης.
Για να προβείτε στην πρόωρη εξόφληση του δανείου σας, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας . Η προσφορά πρόωρης εξόφλησης, θα σας αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 2 εργάσιμων ημερών.
Πώς κάνω μια πληρωμή δόσης;
Ο μηνιαίος τρόπος εξόφλησης των δόσεων γίνεται μέσω του ΔΙΑΣ (Διατραπεζικά Συστήματα ΑΕ), εφόσον η τράπεζα πληρωμής που θα επιλέξετε είναι συμβεβλημένη.
Κατά την παραλαβή του συμβολαίου σας θα βρείτε ενημερωτικό ένθετο με τους τρόπους πληρωμής και αναλυτικές οδηγίες, καθώς και το Συνολικό Πρόγραμμα Αποπληρωμής Δανείου όπου αναγράφονται ο ειδικός κωδικός πληρωμής της δόσης σας μέσω ΔΙΑΣ που θα χρησιμοποιήσετε για πληρωμή μέσω web banking/phone banking ή καταβολής στα ταμεία της Alpha Βank.
Σε περίπτωση που θέλετε να προχωρήσετε σε πληρωμή μέσω web banking, επιλέγοντας «Πληρωμές – Αναζήτηση πληρωμής σε Volkswagen Bank», χρησιμοποιώντας τον Κωδικό
Πληρωμής σε Τράπεζα, όπως αναφέρεται στο Συνολικό Πρόγραμμα Αποπληρωμής Δανείου. Εναλλακτικά, σας παρέχεται και η ασφαλής δυνατότητα πληρωμής μέσω πάγιας εντολής για την ενεργοποίηση της οποίας απαιτείται ο ειδικός κωδικός που θα βρείτε αντίστοιχα στο Συνολικό Πρόγραμμα Αποπληρωμής Δανείου.
Μπορώ να πουλήσω / μεταβιβάσω το όχημα μου ενώ υπάρχει ενεργή χρηματοδότηση στο όνομα μου;
Η πώληση / μεταβίβαση του οχήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο κατόπιν ολικής προεξόφλησης του δανείου.
Ποσό συχνά θα λαμβάνω ενημέρωση για την κίνηση του δανείου μου (Statement);
Κάθε τρείς μήνες αποστέλλεται ταχυδρομικώς ενημερωτικό έντυπο για τις πληρωμές και χρεώσεις που πραγματοποιήθηκαν.
Η λήξη της σύμβασης μου. Τι κινήσεις πρέπει να κάνω;
Μετά την ολοσχερή εξόφληση του δανείου σας, η Τράπεζα θα σας αποστείλει εξοφλητική επιστολή προκειμένου να απευθυνθείτε στον αντιπρόσωπο από όπου είχατε προμηθευτεί το όχημα σας, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας άρσης της παρακράτησης κυριότητος.
Για να λάβετε την εξοφλητική επιστολή, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας .Ένα αντίγραφο θα σας αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 2 εργάσιμων ημερών.
Έχω επιλέξει το πρόγραμμα Auto Credit. Τι κάνω με την τελευταία μου δόση?
Η Volkswagen Bank, μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος Auto Credit σας προσφέρει :
· Την ευκαιρία να αντικαταστήσετε το ήδη υπάρχον όχημα με ένα νέο όχημα κατόπιν συνεννόησης με τον έμπορο
· Την επαναχρηματοδότηση της τελευταίας δόσης με προνομιακά επιτόκια
· Την εξόφληση της τελευταίας δόσης
Για τις δύο πρώτες επιλογές, θα χρειαστεί να απευθυνθείτε στον αντιπρόσωπο που είχατε προμηθευτεί το όχημά σας.
Πώς μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αλληλογραφίας μου;
Η αλλαγή διεύθυνσης μπορεί να πραγματοποιηθεί στο σύστημά μας κατόπιν προσκόμισης λογαριασμού τηλεφωνίας 2μήνου ή ΔΕΚΟ.
Παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας.
Πώς μπορώ να αλλάξω το σταθερό ή κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας μου;
Η αλλαγή σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας μπορεί να πραγματοποιηθεί στο σύστημά μας κατόπιν προσκόμισης αντίστοιχου λογαριασμού 2μήνου.
Παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας.
Πώς μπορώ να αλλάξω την Ταυτότητα μου;
Μπορείτε να αποστείλετε τη νέα σας ταυτότητα συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας .
Πότε ξεκινάει η κάλυψη μου από τη στιγμή που κάνω αίτηση ασφάλισης;
Μόλις εκδοθεί το συμβόλαιο, αυτόματα αρχίζει και η ισχύς του. Προς διευκόλυνση σας τα περισσότερα ασφαλιστήρια γράφουν ακριβή ημερομηνία, ώρα έναρξης και λήξης της ασφαλιστικής ισχύος.
Πως θα ενημερωθώ για την ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου μου;
Είκοσι ημέρες πριν τη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, αποστέλλεται σχετική ειδοποίηση πληρωμής ασφαλίστρων στη δηλωθείσα διεύθυνση αλληλογραφίας σας ενώ θα λάβετε και σχετικό ενημερωτικό γραπτό μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητής τηλεφωνίας εφόσον έχει δηλωθεί στα προσωπικά σας στοιχεία.
Πώς μπορώ να πληρώσω / ανανεώσω το συμβόλαιο μου;
1. Η VOLKSWAGEN BANK σας προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας σε άπαξ καταβολή ποσού, μέχρι 3 άτοκες δόσεις (για εξάμηνα συμβόλαια) ή μέχρι 6 άτοκες δόσεις (για ετήσια συμβόλαια). H πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του site της Τράπεζας www.vwfs.gr.
2. Μέσω web banking της Alpha Bank, επιλέγοντας «Πληρωμές – Αναζήτηση πληρωμής σε Volkswagen Bank - Insurance».
Πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριο μου;
Το πρωτασφαλιστήριο συμβόλαιο αποστέλλεται μέσω courier στη δηλωθείσα διεύθυνση αλληλογραφίας σας.
Το ανανεωτήριο συμβόλαιο αποστέλλεται μέσω ταχυδρομείου στη δηλωθείσα διεύθυνση αλληλογραφίας σας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Για να λάβετε αντίγραφο του ασφαλιστηρίου σας, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας. Ένα αντίγραφο θα σας αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 2 εργάσιμων ημερών.
Έχω λάβει Γραπτό μήνυμα στο κινητό μου (SMS) σχετικά με την ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου μου αλλά δεν έχω λάβει σε έντυπη μορφή την ειδοποίηση.
Μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας ως προς την εκ νέου αποστολή της ειδοποίησης συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Τι θα συμβεί στην περίπτωση που δεν προλάβω να πληρώσω έγκαιρα;
Εφιστούμε την προσοχή σας, ως προς την έγκαιρη καταβολή των ασφαλίστρων σας, καθώς ενδεχόμενη καθυστέρηση πέραν της ημερομηνίας λήξης, το συμβόλαιο δε θα ανανεωθεί και θα βρεθείτε χωρίς ασφάλιση με όλες τις αρνητικές συνέπειες που αυτό συνεπάγεται.
Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιο μου;
Μπορείτε να αποστείλετε το αίτημά σας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας
Τι θα πρέπει να κάνω σε περίπτωση που το όχημα πρέπει να κινηθεί εκτός Ελλάδος;
Προκειμένου να ταξιδέψετε στο εξωτερικό με το αυτοκίνητό σας, θα χρειαστεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιο να βρίσκεται σε ισχύ. Επίσης, θα χρειαστεί να αποστείλετε εγγράφως το αίτημά σας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Στο αίτημα θα χρειαστεί να διευκρινίζονται:
•Χώρα προορισμού
•Οδηγός/οι οχήματος
•Διάρκεια παραμονής
Η Τράπεζα θα επεξεργαστεί το αίτημά σας και σε διάστημα 2 εργάσιμων ημερών θα λάβετε σχετική ενημέρωση.
Σε περίπτωση που θέλω να πουλήσω το αυτοκίνητο μου, τι κάνω με την ασφάλιση του;
Θα χρειαστεί να αποστείλετε εγγράφως το αίτημα σας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας. προκειμένου να διακοπεί η ασφάλεια του οχήματός σας. Για τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα, απαιτείται επίσης η αποστολή της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου καταθέσεών σας (στο όνομα σας υποχρεωτικά ως Α΄ δικαιούχος ή συνδικαιούχος) προκειμένου να σας επιστραφεί το ποσό. Η ασφάλιση δεν μεταβιβάζεται στο νέο ιδιοκτήτη.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση αλλαγής διεύθυνσης;
Η αλλαγή διεύθυνσης μπορεί να πραγματοποιηθεί στο σύστημά μας κατόπιν προσκόμισης λογαριασμού τηλεφωνίας 2μήνου ή ΔΕΚΟ.
Παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας.
Πώς μπορώ να αλλάξω το σταθερό ή κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας μου;
Η αλλαγή σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας μπορεί να πραγματοποιηθεί στο σύστημά μας κατόπιν προσκόμισης αντίστοιχου λογαριασμού 2μήνου.
Παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;
Σε κάθε τροχαίο ατύχημα, είναι χρήσιμο να καλέσετε την τροχαία προκειμένου να καταγράψει επίσημα το ατύχημα. Στην συνέχεια, καλέστε άμεσα την Φροντίδα Ατυχήματος (Allianz Assistance) στον αριθμό τηλεφώνου που αναγράφεται πάνω στο συμβόλαιό σας (210-9988157). Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο και 7 μέρες την εβδομάδα. Ειδικός συνεργάτης έρχεται άμεσα στον τόπο του ατυχήματος και:
- καταγράφει τις συνθήκες του ατυχήματος,
- φωτογραφίζει τα εμπλεκόμενα οχήματα,
- βοηθά στη συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος,
- βοηθά στη συμπλήρωση του έντυπου του φιλικού διακανονισμού εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη συμπλήρωση του,
- παραδίδει τη δήλωση ατυχήματος ή το έντυπο φιλικού διακανονισμού στο Τμήμα Διαχείρισης Ζημιών.
Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος με όχημα που φέρει πινακίδες αλλοδαπής
- Κρατείστε οπωσδήποτε αντίγραφο της Πράσινης Κάρτας.
- Την επόμενη εργάσιμη ημέρα επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Ζημιών Κλάδου της Ασφαλιστικής σας Εταιρίας, για περισσότερες διευκρινίσεις και χειρισμό της υπόθεσής σας.
Τι πρέπει να κάνω όταν νεότερο μέλος της οικογένειας μου θέλει να οδηγήσει το αυτοκίνητο;
Για την κατάρτιση προσφοράς θα χρειαστεί να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο διανομέα του δικτύου μας. Επιπλέον για τη διαδικασία αξιολόγησης, το αίτημα σας αποστέλλεται μέσω αντιπροσώπου του δικτύου μας.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αξιολόγηση του αιτήματος σας είναι:
· H ταυτότητα σας
· Tο πρόσφατο εκκαθαριστικό σας σημείωμα
· Mία πρόσφατη απόδειξη μισθοδοσίας σας ή περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ τελευταίου έτους και
· Ένας πρόσφατος λογαριασμός σταθερής τηλεφωνίας.
Τι μορφή και μέγεθος αρχείων μπορώ να επισυνάψω (upload)?
Έχετε τη δυνατότητα να επισυνάψετε αρχεία σε μορφή pdf ή jpeg, με μέγιστο όγκο 5 ΜΒ.
Τι φυλλομετρητή (browser) μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε φυλλομετρητή (browser), ωστόσο δεν προτείνεται η χρήση του Microsoft Internet Explorer.
Με ποιον τρόπο θα ενημερωθώ για την εξέλιξη της αίτησης ασφάλισής μου;
Θα ενημερωθείτε από το σύστημα μέσω αποστολής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχετε δηλώσει.
Εάν είμαι νέος οδηγός μπορώ να κάνω αίτηση ασφάλισης;
Βεβαίως έχετε τη δυνατότητα να προβείτε σε αίτηση ασφάλισης, αλλά προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ο κωδικός (pin) που έχω λάβει στο κινητό μου για να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση, τι διάρκεια έχει;
Ο κωδικός (pin) που λάβατε στο κινητό σας, βρίσκεται σε ισχύ για 2 λεπτά.
Αν απαιτηθούν επιπλέον έγγραφα πως θα ενημερωθώ;
Αν χρειαστούν επιπλέον έγγραφα θα σας ενημερώσουμε μέσω αποστολής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) ή θα επικοινωνήσει ο αρμόδιος υπάλληλος του ασφαλιστικού τμήματος στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.
Αν καταχωρήσω εκ παραδρομής λανθασμένα στοιχεία στα απαιτούμενα πεδία μετά την ολοκλήρωση της αίτησης ασφάλισης οχήματος, μπορώ να τα διορθώσω;
Αν χρειαστούν επιπλέον έγγραφα θα σας ενημερώσουμε μέσω αποστολής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) ή θα επικοινωνήσει ο αρμόδιος υπάλληλος του ασφαλιστικού τμήματος στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.
Μετά την υποβολή της αίτησης ασφάλισης θα λάβω κάποια ενημέρωση επιβεβαίωσης;
Μετά την υποβολή της αίτησης ασφάλισης, θα λάβετε άμεσα ενημέρωση, μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει.
Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής εάν δεν λαβώ το συμβόλαιο τι κάνω;
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το συμβόλαιο σας σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση insurance.support.greece@vwfs.com ή καλώντας στο τηλέφωνο 210 - 89 25 900 ώστε να επιληφθούμε το συντομότερο δυνατό, αφού ελέγξετε και το φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Υπάρχει ενημέρωση σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων;
Ναι, παρέχεται αναλυτική ενημέρωση αναφορικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από την Εταιρεία, κατά τη διαδικασία υποβολής του αιτήματος σας.
Υπάρχει ενημέρωση σχετικά με τα ασφαλιστικά σας προγράμματα;
Ναι, παρέχεται αναλυτική ενημέρωση των προϊόντων ασφάλισης και των ασφαλιστικών τους καλύψεων.
Σε περίπτωση προβλήματος ή άλλης απορίας, πως μπορώ να επικοινωνήσω με την Εταιρεία;
Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνείτε με ηλεκτρονική αλληλογραφία στην ηλεκτρονική διεύθυνση insurance.support.greece@vwfs.com ή καλώντας στο τηλέφωνο 210 - 89 25 900.
Τι μορφή και μέγεθος αρχείων μπορώ να επισυνάψω/κάνω upload;
Μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία σε μορφή pdf, jpeg, png με μέγιστο όγκο 4 ΜΒ.
Τι browser μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε browser (διακομιστή), ωστόσο δεν προτείνεται η χρήση του Microsoft Internet Explorer.
Με ποιον τρόπο θα ενημερωθώ για την εξέλιξη του αιτήματός μου;
Για την εξέλιξη της διαδικασίας θα σας ενημερώνουμε μέσω αποστολής email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Επίσης, θα λάβετε τηλεφωνική υποστήριξη από τον σύμβουλο πωλήσεων.
Ο κωδικός (pin) που έχω λάβει στο κινητό μου για να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση, τι διάρκεια έχει;
Το pin που λάβατε στο κινητό σας διαρκεί για 15 λεπτά.
Σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης της υποβολής της αίτησης μίσθωσης, τα στοιχεία που έχω ήδη καταχωρήσει αποθηκεύονται έτσι ώστε να συνεχίσω αργότερα;
Ναι, έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε τα στοιχεία που καταχωρίσατε και μπορείτε να επιστρέψετε στην εφαρμογή εντός 30 ημέρων , προκειμένου να ολοκληρώσετε την διαδικασία. Επιλέγοντας αποθήκευση των στοιχείων θα σας σταλεί σχετικό link στο email για να επανεκκινήσετε την διαδικασία συμπλήρωσης.
Ποια είναι τα απαιτούμενα έγγραφα για την υποβολή της αίτησης μου;
Στην διαδικασία καταχώρησης της αίτησης ανάλογα την κατηγορία του πελάτη (φυσικό, νομικό πρόσωπο) η εφαρμογή σας ενημερώνει για τα απαιτούμενα έγγραφα.
Αν απαιτηθούν επιπλέον έγγραφα πως θα ενημερωθώ;
Αν χρειαστούν επιπλέον έγραφα θα σας ενημερώσουμε με σχετικό email στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.
Αν καταχωρήσω εκ παραδρομής λανθασμένα στοιχεία στα απαιτούμενα πεδία για την ολοκλήρωση της αίτησης μίσθωσης, μπορώ να τα διορθώσω;
Ναι, μπορείτε να τα διορθώσετε πριν κάνετε την αποστολή της αίτησης. Για οποιαδήποτε διόρθωση παρακαλούμε επιλέξτε ‘Επεξεργασία’, πριν την αποστολή.
Μετά την υποβολή του αιτήματος μου θα λάβω κάποια ενημέρωση επιβεβαίωσης;
Ναι, θα λάβετε πολύ σύντομα σχετικό email επιβεβαίωσης, στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.
Υπάρχει ενημέρωση σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων;
Ναι παρέχεται αναλυτική ενημέρωση αναφορικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από την Εταιρεία.
Σε περίπτωση προβλήματος ή απορίας, πως μπορώ να επικοινωνήσω με την Εταιρεία;
Μέσω τηλεφώνου Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00: +30 216 6004100
Μέσω email : SALES.HELLAS@VWFS.COM
Θα απαντήσουμε στο email σας το συντομότερο δυνατό
Πώς μπορώ να προγραμματίσω ραντεβού για ΚΤΕΟ;
Ο υποχρεωτικός έλεγχος ΚΤΕΟ διενεργείται για πρώτη φορά στα 4 έτη μετά την ημερομηνία έκδοσης της 1ης άδειας κάθε αυτοκινήτου και εν συνεχεία κάθε 2 έτη. Το κόστος καλύπτεται από την VW Financial Services Α.Ε. εφόσον έχετε ενεργή σύμβαση μίσθωσης. Εάν βρίσκεστε στην Αττική παρακαλούμε καλέστε τον συνεργάτη μας ΚΤΕΟ ΕΛΛΑΣ στο 210-2444444 ή συνδεθείτε στο www.kteohellas.gr (book on line)* και κλείστε άμεσα το ραντεβού σας. Για τις υπόλοιπες περιοχές, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.
*Ο σύνδεσμος θα σας ανακατευθύνει στην ιστοσελίδα της ΚΤΕΟ ΕΛΛΑΣ.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την οδική βοήθεια / φροντίδα ατυχήματος;
Το τηλέφωνο της οδικής βοήθειας / φροντίδας ατυχήματος είναι το 211 1098 079. Λειτουργεί όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.
Πώς μπορώ να προγραμματίσω ραντεβού για service ή έκδοση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων;
Εφόσον η συντήρηση του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται στο συμβόλαιό σας και είναι η στιγμή να γίνει σύμφωνα με τις υποδείξεις του κατασκευαστή ή την ένδειξη του αυτοκινήτου, παρακαλούμε επιλέξτε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους (links), ανάλογα με την μάρκα του αυτοκινήτου σας.
Η κάρτα ελέγχου καυσαερίων, εκδίδεται για πρώτη φορά 1 έτος μετά την ημερομηνία έκδοσης της 1ης άδειας κάθε αυτοκινήτου και εν συνεχεία κάθε χρόνο. Το κόστος καλύπτεται από την VW Financial Services Α.Ε. Εφόσον με βάση τα παραπάνω απαιτείται η έκδοσή της, παρακαλούμε επιλέξτε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους (links), ανάλογα με την μάρκα του αυτοκινήτου σας.
Κάνοντας κλικ εδώ, μπορείτε να βρείτε και ένα χρήσιμο οδηγό για τον τρόπο που θα προγραμματίσετε το ραντεβού σας στην αντιπροσωπεία της επιλογής σας.
Για την Volkswagen*: https://myservicenow-vw.kosmocar.gr/
Για την Audi*: https://myservicenow-audi.kosmocar.gr/
Για την Skoda*: https://myservicenow-skoda.kosmocar.gr/
*Ο σύνδεσμος θα σας ανακατευθύνει στην ιστοσελίδα της Kosmocar.
Πώς μπορώ να προγραμματίσω αλλαγή ελαστικών;
Η αλλαγή των ελαστικών λόγω φυσιολογικής φθοράς, προβλέπεται κάθε 40.000 χιλιόμετρα, εκτός αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά στη σύμβασή σας. Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας προκειμένου να σας καθοδηγήσουμε για τα επόμενα βήματα.
Πώς μπορώ να λάβω πράσινη κάρτα για να ταξιδέψω στο εξωτερικό;
Η πράσινη κάρτα χρειάζεται υποχρεωτικά να συνοδεύει το αυτοκίνητο σε κάθε ταξίδι εκτός Ελλάδας. Εάν επιθυμείτε να ταξιδέψετε εκτός Ελλάδας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.
Πώς μπορώ να λάβω το ασφαλιστήριο σήμα του οχήματος, σε περίπτωση απώλειας;
Το ασφαλιστήριο σήμα πρέπει πάντα να συνοδεύει το όχημα. Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας σε περίπτωση απώλειας, προκειμένου να σας το αποστείλουμε εκ νέου.
Πώς μπορώ να καταχωρήσω ένα νέο οδηγό ή να αφαιρέσω κάποιον, από το αυτοκίνητο που μισθώνω;
Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας προκειμένου να σας καθοδηγήσουμε για τα επόμενα βήματα.
Σημαντικό: Η/Ο οδηγός του αυτοκινήτου θα πρέπει να έχει συμπληρώσει τα 21 έτη και να κατέχει ευρωπαϊκό ή διεθνές δίπλωμα οδήγησης για τουλάχιστον ένα (1) έτος. Αν δεν ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα χρειαστεί κάλυψη με επασφάλιστρο.
Πώς μπορώ να λάβω βεβαίωση για την Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) του αυτοκινήτου που μισθώνω;
Η βεβαίωση για την Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ), ενδέχεται να σας χρειαστεί για φορολογικούς λόγους. Εφόσον την χρειάζεστε, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας προκειμένου να σας την αποστείλουμε.
Πώς μπορώ να τροποποιήσω τους όρους της σύμβασής μου;
Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας μπορείτε να ζητήσετε την αλλαγή στα ετήσια χιλιόμετρα, καθώς και στη διάρκεια της σύμβασής σας.
Ποιά είναι η διαδικασία λήξης του συμβολαίου και επιστροφής του αυτοκινήτου;
Εάν η σύμβασή σας λήγει τον επόμενο μήνα ή επιθυμείτε να την τερματίσετε πρόωρα, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Πώς μπορώ να ζητήσω προσφορά για μίσθωση αυτοκινήτου;
Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ομίλου VW GROUP (VW, AUDI, SKODA). Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Πώς μπορώ να καταχωρήσω ένα παράπονο;
Η καταχώρηση των παραπόνων σας είναι πολύ σημαντική και η επεξεργασία τους βοηθάει στη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.